قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه اینترنتی برندپوش به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند :

1.افراد برای خرید از سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. پس از عضویت در سایت، کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت کنند.

2.کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

3.دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات ائم از سایز-رنگ-جنس و… مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تایید سفارش، موارد گفته شده را به دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

ارسال سفارش‌: سفارش‌های ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی برندپوش پس از تاییدیه آماده ارسال و تحویل پست خواهد‌شد.

4.هزینه کالا مربوط به سفارش های  شهرستان، فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال می‌شود.گفتنی است هر‌گونه تأخیر و کم کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری است.مشتریان می‌توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربریشان ثبت شده پیگیری کنند.

سفارش های مشهد به وسیله همکاران پیک در روز و بازه زمانی مشخص شده از سوی مشتری  ارسال می‌­شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می گیرند.

سفارش‌های شهرهای دیگر به غیر از شهر مشهد توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می‌شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد، برگشت می‌­خورد و همکاران پشتیبان برای هماهنگی ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس خواهند گرفت. هزینه ارسال مجدد برای بار دوم با مشتری خواهد بود

5.مرجوعی و تعویض کالا به علت شرایط بهداشتی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.لطفا در خرید خود با توجه به مشخصات وسایز مناسب و… دقت فرمایید.همکاران پرتلاش ما تک تک محصولات را با دقت بررسی کرده و بعداز تایید اقدام بسته بندی ارسال می نمایند.در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

6.در صورتی که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

خواهشمند است در صورت هر گونه سوال و پیگیری از طریق راههای تماس با پشیتبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

پرسنل کوشای فروشگاه برند پوش خریدی لذت بخش و مناسب برای شما عزیزان آرزومند هستند