سیاست حریم خصوصی | فروشگاه لباس کودک برندپوش

قوانین فروشگاه اینترنتی برندپوش به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند :

1. برای خرید از وبسایت لازم است فرم عضویت به صورت کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر شود. پس از عضویت در سایت، کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت کنند.

2.کاربران گرامی لطفا اطلاعات شخصی و پستی خود را را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت نام اعلام نمایید. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که در فرم ثبت نام اعلام شده ارسال خواهد شد.

3.دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات ائم از سایز-رنگ-جنس و… مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تایید نهایی سفارش، موارد گفته شده را به دقت بررسی نمایید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

ارسال سفارش‌: سفارش‌های ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی برندپوش پس از تایید آماده ارسال و سپس تحویل پست خواهند‌ شد.

4.هزینه کالا مربوط به سفارش های  شهرستان، فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت است. سفارش هایی که تا ساعت 11 صبح ثبت شود. برای شهر مشهد کالا در همان روز کاری و برای شهرهای دیگر روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال می‌شود.بدیهی است که ثبت سفارش در روز پنج شنبه و جمعه روز یک شنبه هفته بعد از آن ارسال خواهد شد.گفتنی است هر‌گونه تأخیر و کم کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری است.مشتریان عزیز می‌توانند روند دریافت سفارش خود را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری فرمایید.( دریافت کد رهگیری سفارش از طریق چت وبسایت برندپوش میسر است )

سفارش های شهر مشهد به وسیله پیک در روز و بازه زمانی مشخص شده از سوی فروشگاه برندپوش ( معمولا بین ساعت 13 تا 16 ) ارسال می‌­شوند. جهت هماهنگی ارسال نیز از طرف پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته خواهد شد.کاربر عزیز اگر به هر دلیلی نتوانید سفارش خود را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

نکته: خرید با ارسال رایگان فقط یک بار امکان پذیر است . چنانچه کالا بعلت نبودن در مکان اعلامی از جانب شما عودت شده باشد؛ شامل هزینه ارسال مجدد خواهد شد.

نکته: امکان دریافت خرید بصورت مسقیم توسط خریدار از فروشگاه با هماهنگی وجود دارد.

سفارش‌های شهرهای دیگر به غیر از شهر مشهد توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ( پست پیشتاز ) ارسال می‌شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد، برگشت خواهد خورد و همکاران پشتیبان برای هماهنگی ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس خواهند گرفت. بدیهی است که هزینه ارسال مجدد برای بار دوم با مشتری خواهد بود.

5.مرجوعی و تعویض کالا به علت شرایط بهداشتی و.یژه کودکان عزیز و نیز قوانین فروشگاه برندپوش به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.لطفا در خرید خود با توجه به مشخصات وسایز مناسب و… دقت فرمایید.همکاران پرتلاش ما تک تک محصولات را با دقت بررسی کرده و بعداز تایید اقدام بسته بندی ارسال می نمایند.در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

6.در صورتی که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت وبسایت تیکت ارسال فرمایید. از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

خواهشمند است در صورت هر گونه سوال و پیگیری از طریق راههای تماس با پشیتبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

پرسنل کوشای فروشگاه برندپوش با افتخار در خدمت شما عزیزان خواهند بود تا شما خریدی لذت بخش و مناسبی را تجربه نمایید.