051-38823210

تماس با برندپوش
Contact | فروشگاه برندپوش

اگر نیاز به پشتیبانی دارید و یا نظر و یا پیشنهادی دارید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشد. 

لطفا قبل از ارسال درخواست، پرسش های متداول را بررسی بفرمایید. شاید پاسخ به سوال شما در اینجا پاسخ داده شده باشد.

تا دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالات احتمالی یک کلیک فاصله دارید؟

تعویض کالا


شرایط برگشت کالا در برندپوش چگونه است؟

  • بعلت مسائل بهداشتی لباس کودک و حساسیت مشتریان عزیز فروشگاه امکان تعویض و مرجوع وجود ندارد. و فقط تعویض کیف و کوله پشتی تا 24 ساعت بعد از تحویل امکان تعویض وجود دارد.  

چگونه سفارش خودم را تعویض کنم؟

  • ابتدا با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و  از امکان تعویض کالای خریداری شده مطمئن شده و سپس سفارش را به حالت اولیه بسته بندی و از طریق پست ارسال نماید.

آیا امکان مرجوع کالا نیز وجود دارد؟

  • با توجه به قوانین فروشگاه و نیز ماهیت محصولات و اهمیت رعایت بهداشت فردی، متأسفانه امکان مرجوع کردن کالا پس از ثبت و ارسال سفارش وجود ندارد.
    ما در برندپوش پیش از ارسال، تمام سفارش‌ها را با دقت اندازه گیری و کنترل کیفی می‌کنیم تا محصولی بی‌نقص و مطابق با سفارش شما به دستتان برسد.
    لطفاً پیش از ثبت نهایی، راهنمای سایزبندی و مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه نمایید.

مشاهده قوانین فروشگاه>

خرید کردن


چگونه لباس با اندازه مناسب را انتخاب کنم؟

  • به راحتی با اندازگیری لباس که در خانه دارید و سایز مناسبی دارد و مقایسه آن با جدول سایز هر محصول.

چگونه می توانم ارزانتر خرید کنم؟

  • خرید از فروشگاه اینترنتی برندپوش بسیار به صرفه است چرا که علاوه بر قیمت منصفانه محصولات می توانید از تخفیف امتیاز خرید قبل، ارسال رایگان؛تخفیف های فصلی فروشگاه نیز بهرمند شوید.

آیا برندپوش مشاوره قبل از خرید محصول ارائه می دهد؟

بله شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام فروشگاه و نیز واتساپ در سریعترین زمان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

مشاهده راهنمای انتخاب سایز>

ارسال سفارش


ارسال سفارش در برندپوش از چه طریقی انجام می شود؟

  • ارسال به تمام ایران سریع، و در بسیاری موارد رایگان و با پست پیشتاز ( شهر مشهد با پیک ) خواهد بود.
  • ارسال فوری با پست هوایی تحویل فوری 48 ساعته ویژه شهر تهران با هزینه ارسال خواهد بود.

آیا می توانم خرید آنلاین ام را خودم از فروشگاه تحویل بگیرم؟

  • بله، امکان پذیر است بعد از ثبت سفارش با پشیبانی فروشگاه جهت آماده سازی هماهنگ نمایید.

شرایط ارسال رایگان در برندپوش چگونه است؟

  • ارسال رایگان بر روی تمام محصولات با خرید بیش از 700 هزار تومان

مشاهده زمان ارسال>

سفارش و روش پرداخت


آیا می توانم سفارش ام را لغو و یا تغییر دهم؟

  • بله در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد؛ امکان لغو سفارش و یا انتخاب محصول دیگر وجود دارد.

روش پرداخت در برندپوش چگونه است؟

  • بصورت آنلاین و از طریق درگاه امن بانکی انجام می شود.

سفارش های من در چه مرحله ای قرار دارد؟

  • فرآیند سفارش از طریق پیامک به شماره شما اطلاع رسانی خواهد شد. هر گونه سوال در این زمینه از طریق چت وبسایت پاسخ داده می شود.

مشاهده چت وبسایت>

عضویت ویژه در برندپوش


چرا باید در باشگاه مشتریان برندپوش عضو شوم؟

  • برای دریافت تخفیف ها و اطلاع از زمان تخفیف و شارژ محصولات جدید و امتیاز خرید قبلی می توانید عضو باشگاه مشتریان برندپوش شوید.

چگونه از امتیازهای خرید قبل خود تخفیف دریافت کنم؟

  • ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید و سپس مراحل خرید را انجام دهید در صفحه آخر قبل از ورود به درگاه بانکی می توانید تیک استفاده از تخفیف خرید قبل را بزنید و تخفیف شما اعمال می شود.

عضویت در باشگاه مشتریان>

گارانتی و ضمانت کالا


آیا محصولات فروشگاه برندپوش گارانتی دارد؟

  • بله تمام محصولات فروشگاه ضمانت سلامت و کیفیت کالا و نیز تشابه 100% عکس و ویدیو با محصول انتخابی شما را دارد.

ضمانت کالا شامل چه مواردی است؟

  • ضمانت شامل سلامت فیزیکی کالا، برند، طرح و رنگ و ظاهر کالا انتخابی می باشد. شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام فروشگاه مشاوره قبل از خرید و نیز درخواست عکس از جزییات محصول مد نظرتان اقدام نمایید.

مشاوره از طریق پیج اینستاگرام>

آدرس: مشهد / هاشمیه 51 / پلاک 34


 

تلفن تماس: 

05138823210 – 09900454842

آدرس ایمیل:

info@brandpoosh.com

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فرم تماس: